jag minns varenda scen ifrån vår film

Hejhej. Y här! vill börja med att säga att jag älskar att logga in här och hitta en massa nya kommentarer! X är borta på festival som ni vet men jag är här och ikväll blir det ett par inlägg, det lovar jag! Ska bland annat svara på X:s inlägg om att hon alltid blir "tjejkompisen" (om ni inte läs det kan ni klicka HÄR).
Är det något annat ni vill att jag ska skriva om? vad som helst, inga förslag är för grova/konstiga; i den här bloggen finns inga gränser och inga hämningar;)
Nu ska jag iväg och träffa en kompis och när jag kommer hem så hoppas jag på massa kommentarer där ni tipsar om vilket ämne jag skulle kunna ta upp ikväll! Vi hörs sen♥
/Y


Kommentarer
Postat av: Ida

Hoppas du får det trevligt med kompisen=)

2010-07-27 @ 18:12:23
URL: http://festizzz.blogg.se/
Postat av: Natalie - Happiness.

ja men verkligen. Känns helt värdelöst när man inte ser någon skillnad :(

2010-07-27 @ 18:25:33
URL: http://happpiness.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0