x, det här är för din skull hjärtat♥

Okej. Jag vill egentligen verkligen sova men jag tänkte ändå slänga in ett snabbt inlägg och uppdatera den här bloggen lite för att jag vet att X skulle bli så glad då, hehe♥. Dessutom, min uppdatering tar inte lång tid. Jag har inte levt upp till namnet på den här blogge alls helt enkelt. Förutom sex med mitt ex på en klubb rätt så nyligen så har jag inte haft sex med någon och mitt ex räknas fan inte för det är något jag borde och SKA sluta med. Senast jag hade sex med någon annan än mitt ex var i augusti. Alltså, jag har inte sex. Jag lever typ i celibat. Och istället så äter jag som en ko, på riktigt. Jag har inte ätit så mycket som jag gör nu i hela mitt liv.

Förutom detta så går jag på p-piller och har fått större bröst vilket är ungefär det enda som är positivt som jag har att bjuda på, sorgligt nog. Nu ska jag och X och några andra tjejer alltså börja träna som fan för att bli så jävla heta till i sommar (eller tidigare). Jag vill inte förlora brösten men seriöst; får jag hellre gigantiska ben och en dallrig, stor rumpa och dör jag hellre en för tidig död för att jag lever så ohälsosamt än att mina bröst KANSKE blir mindre? Nej. Dåså. Nu ska jag bli så jävla fit igen. Ni fattar inte. Och jag vet att jag kan få världens snyggaste ben, faktiskt, vill inte skryta men det är sant. Nu jävlar kör vi helt enkelt!

Jag ska gå från aldrig sex och alltid mat till alltid sex och aldrig mat. Okej, liiiite överdrivet men nästan:)
Puss /Y

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0