känslor efter sex - ingen myt

Det sägs att tjejer får känslor för en kille efter sex. Jag har aldrig trott riktigt på det. Jag menar någon självkontroll har man väl? Att inte falla för en kille bara för att hans penis råkar ha varit inne i en. Men ack så fel man kan ha.
En annan sak som är typiskt oss tjejer, eller kanske typiskt alla människor är att tråna efter någonting man inte kan få, eller för tillfället har. Jag har nämligen aldrig velat ha någonting eller någon så mycket som just nu. När han liksom är utom räckhåll. Eftersom jag någonstans försöker ha kvar min stolthet och självrespekt.
Det är dock jäääävligt jobbigt att se hans jävla namn, online på Facebook. Den lilla gröna pricken lyser mig rakt upp i ansiktet och ger mig ärr i hjärnan.
Han är där, online och skriker "KOLLA, JAG ÄR ONLINE OCH HÖR INTE AV MIG, ÄVEN FAST JAG SER ATT DU OCKSÅ ÄR DET. FÖR JAG BRYR MIG INTE. JAG SA ATT JAG SKULLE HÖRA AV MIG, MEN TITTA JAG GÖR INTE DET. DU ÄR EN NEEDY BITCH OCH JAG HAR BÄTTRE SAKER FÖR MIG. BYE!"
Sådär låter det iallafalla i mitt huvud.
Nu ska jag äta massa och sedan gå hem till en kompis och sörja.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0