från kåt till våt

Remember Micke som jag skrev om här?
Well, jag har knullat honom. Mer än en gång. Senast i fredags, och det var nice. Jag är helt häpen och förvånansvärd när jag läser det gamla inlägget och inser att jag faktiskt, för en gångs skull fick det jag ville. Och låt mig berätta kära läsare, det händer inte ofta.

Men jag och Micke började i alla fall träffas, ganska oskyldigt till en början. På promenad, hemma hos mig, hemma hos honom, titta film, äta, you know. Mest för att jag hade mens hela första veckan vi började träffas och inte kunde ha sex, även om jag ville. Och tro mig, jag ville.
Men tillslut, en kväll, hemma hos mig, hade vi sex. Två gånger samma kväll.
Alltså jag kunde inte fatta att jag äntligen fick ta av honom tröjan och se hans kropp som by the way är så jäääävla snygg! Åtta pack, grovt sexiga muskler, eller vad det är vid höfterna som går ner mot snoppen, som på bilden bredvid.

Herregud, jag har aldrig varit den typen av tjej som har gillat kill-rumpor, alltså dom har alltid funnits där och visst, ibland med ett par snygga jeans som sitter bra på asset kan det vara jävligt snyggt.
Men efter att ha varit med Micke inser jag hur nice en riktigt nice rumpa kan vara. För oh vad det är nice.
Nästan så att jag önskar att han var tjejen och jag var killen så jag kunde få ta honom bakifrån. Men bara nästan.

Vi får se vad som händer, just nu verkar det bara vara sex, med lite trevliga sms eller internet samtal då och då om hur vi mår, vad vi gör, planer när vi ska ses igen, om man har sett den senaste filmen o.s.v.
Men just nu gillar jag det, och har inga problem med om vi stannar här, gifter oss eller bryter helt. And it feels good.
Äntligen får jag det jag vill ha utan att känna mig beroende, utan mer oberoende över varför, hur, när eller vad vi är. Yes. Bye.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0