byta livsstil NU

Shit alltså, ligger och kollar på "My big fat diet show" och känner mig äcklad. Av mig själv asså, inte av showen.
Visst jag har sex, ganska regelbundet nu för tiden, tack och lov! Men snart kommer jag inte få knulla mer, eftersom jag nästan bokstavligt talat kan se hur jag växer medan jag ligger här i sängen med en påse chips.
Näe, nu får det fan vara nog! FÖR IN I HELVETE.
Det är ungefär fem månader kvar till sommaren, alltså typ ett halvår.
Fattar du hur snygg och vältränad du skulle kunna bli om du bara la manken till?
Tänk att gå omkring i bikini och fett snygga kläder i sommar och bara knulla sönder vad man vill för man är så jävla snygg!
Så nu: Gå upp ur sängen, lyssna på hög musik och börja ditt nya liv. Okej? JA.
Bloggen ska börja uppdateras mer också. Hejhej!
/X

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0