second base

Jag känner mig så jävla äcklig, fet, ful och ofräsch. Ligger och tittar på O.C i min säng och ska nog snart dra en runkis innan jag ska sova.
Imorgon börjar starten på mitt nyttiga liv. En transformation från monster till skönhet. Typ. Jag ska gå ner i vikt, börja träna, äta nyttigt, sluta supa så jävla mycket och sluta röka äckliga jävla ciggaretter. Uek.

Och eftersom det börjar om på nytt imorgon, eller nu.. Med tanke på att klockan är över tolv, tänkte jag börja blogga igen.
Jag kan ju då meddela, för de som undrar om jag har haft någon action på senaste tiden, så har jag inte det. Eller inte sex iallafall.
I fredags blev jag ioförsig pullad mitt på Gullmarsplan av en kille som jag skulle haft sex med. Tyvärr blev vi avbrutna mitt i allt av ett samtal som sa att jag var tvungen att komma tillbaka till utgångspunkten - mina vänner.
Det var synd för han var snygg, jag var kåt, han var väääldigt bra på det han gjorde och i need some action, really bad.
See ya sooon, byebye. / X ♥


Eftersom jag inte hade någon nice bild att lägga upp, som passar till inlägget, tänkte jag att jag lika gärna kan visa er den här, för de som inte har sett den. Det är Kisse herself som flashar boobsen, and they are not pretty!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0