please dude, fuck me!

Jag vill ha kuk. Jag vill ha kuuuk. Det är det enda jag kan tänka på. Min pussy skriker efter snopp, helatiden. Det var så jävla länge sen jag fick snopp. Ja, jag har knullat men det har varit med tjejer, senast jag hade sex med en kille var i JUNI! Det är fan nunna-varning snart. Jag orkar inte leva såhär mer. Allt jag tänker på är hur underbart det skulle vara att känna hur en (lagom) stor snopp är inne i en och man är så jävla kåt och det är så jävla skönt och efter är man helt tillfredsställd. Det finns en kille (vi kallar honom mister x) som jag är så kåt på. Han verkar kåt på mig också men han är även expert på att ge mig olika signaler. Jag har ingen aning om ifall han tänker på att knulla mig varje gång han ser mig eller om han driver med stackars lilla mig. No idea. Men snart måste jag fan få veta för jag är rätt säker på att denne unge man är välutrustad. Han är lång och bred och så jävla het. Fan, nu blev jag ännu kåtare. Förlåt alla singeltjejer men den som sa att det räcker med att ha sex med sig själv visste fan inte vad den pratade om. It's not enough. Give me some, please. Ja, ni hör ju; jag är desperat! tur att folk inte vet hur jag känner för då hade jag nog fått stämpeln: världens sorgligaste människa. Fy. hur svårt kan det vara? ett ligg? ett hett ligg? Tydligen jävligt svårt. /Y

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0