enough is enough

Status: Sitter i ett nersläckt rum med datorn framför mig som lyser upp mitt stora nattlinne, som är täckt av en stor Oboy fläck samt lukten av mina pruttar. Sorry. Blev lite för mycket mellis, middag, snacks och nattkäk. Fan.
Vet ni vad? När jag ikväll stod framför spegeln inne i badrummet och borstade tänderna, kände jag hur mina bröst som för tillfället inte hölls upp av en bh liksom dallrade. Trevligt kan man ju då tycka. Ett par bröst som dallrar när man borstar tänderna, vem bangar?
Men vet ni en annan sak?
Att i mitt fall så kommer större bröst (med betoning på större, inte stora) med en stor dallrig mage + rumpa + lår. Samt en dubbelhaka och feta överarmar på köpet.
Jag är inte den typen av tjej som har haft den genetiska turen att få stora bröst, smal midja och liten fast, söt rumpa. Jag har mer de generna som visar små, obefintliga bröst, stor sladdrig rumpa med tillhörande lår.
Jag lyckades en gång i tiden träna bort det överflödiga fettet på min kropp som störde mig mest. Det var ungefär för ett år sedan.
Sedan dess har det väl gått lite sådär upp och ner med det där som kallas träning och hälsosam kost. Men efter en utlandssemester med konstant alkohol, snabbmat, chips och godisintag i en vecka gick det bara utför.
Jag har åter igen hamnat i en ond cirkel. Jag äter och äter tills jag bokstavligt talat rullar fram.
Jag tittar på serier och filmer och blir frustrerad över alla snygga, starka, långa, bruna män som har grovt, bra, hett och svettigt sex med de snygga tjejerna. Jag fyller min frustration med en till kaka. Bokstavligt talat.
Mat är kärlek, men för mycket av det goda är aldrig bra. Med för mycket av det goda, som i det här fallet är mat får man inge sex. Så enkelt är det.
Även om man har någon som ständigt SMSar en och hoppas på att få ett booty-call så letar jag efter mer. Mer sex helt enkelt. Mer sex och mindre mat. Mindre mat, mer sex.
Jag kan fan ta mig inte sluta ha sex innan jag precis knappt har börjat.
Jag är X.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0