back again and I fucking hate it

Känner att jag borde blogga. Vi har ändå numera 12 läsare! Woho. Jag vet att ni som läser detta säkert nu fnissar framför era datorer och tänker att 12 läsare inte direkt är något att skryta med. Nej, kanske inte! Men det är väl ändå rätt bra jobbat efter att bara ha haft den här bloggen i typ två veckor?! KOM IGEN?! Lite cred tack?! Hehe.

Iallafall så sitter jag här och börjar bli friskare. Faktiskt. Jag gillar att X skriver i bloggen innan hon drar att jag ska hålla ställningarna här i bloggen OCH ha en massa smaskiga och intressanta historier när hon kommer hem. Tjena.

Ja, jag ska hålla ställningarna X men det blir nog svårt att ha en massa smaskiga och intressanta historier när du kommer hem eftersom jag är sjuk. Det händer absolut ingenting i mitt liv för tillfället: I-N-G-E-N-T-I-N-G. Det enda som händer är att jag äter. Jag är sjuk men eftersom jag är ett matvrak så är jag hungrig ändå och äter ungefär helatiden och eftersom jag är sjuk så tycker jag att det är så synd om mig så jag kan äta hur mycket som helst. Just nu står jag helt enkelt inte för vårat blogg-namn. Min blogg borde för tillfället heta: mindre-sex-mer-mat. Eller nej föresten, snarare: inget-sex-mer-mat. Den senaste jag hade sex med var mitt ex och det är inte roligt alls. För då och då hoppar det upp bilder i mitt huvud. Det var så kort tid den så jag minns allting så tydligt, jag kan fortfarande se och känna precis hur det var. Det kan jämföras med när Carrie varit otrogen mot Aidan med Big och då och då hoppas bilder upp i hennes huvud där hon har hett sex med Big och då får hon panik. 

Enda skillnaden är att Carrie får panik för hon vet att hon haft sex med Big när hon är tillsammans med Aidan. Jag får panik för jag hatar att när jag tänker på det så får jag fjärilar i magen och önskar att jag var tillbaka där och då. Och sen blir jag arg. Förbannad. För jag hade precis tagit mig ur det där. Vi hade bestämt att vara vänner och det var så det skulle vara. Jag åkte iväg till Italien och jag blev kåt på andra, blev pirrig av andra, hade sex med andra, hade det så jävla underbart. Och jag tänkte inte på mitt ex längre. Självklart kom exet ibland upp i huvudet men inte på det sättet. Jag var fri. Inte längre låst i det gamla. Men då minsann, då ska exet komma klampande igen. Det var exet som började hålla på med mig och det var exet som hörde av sig igen. Inte jag. Och sen var det också exet som sa: tyvärr, jag ska vara med min nya. Jamen kul! Dra igång allting igen, dra igång det som det tagit månader för mig att ta mig ur. Fan vad roligt. Därför är jag arg. För att jag är tillbaka igen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0