vibratorn (älsklingen) är funnen

En väldigt kär vän till mig är funnen: min vibrator. Det här är lycka för mig. Jag brukar vanligtvis använda min vibrator ungefär en gång om dagen och så en dag var den helt borta, fanns ingenstans. Till historien hör att mamma precis städat mitt rum (det låter extremt illa men min mamma får ryck ibland och städar hela huset). Vet inte hur ni fungerar men jag skulle inte klara av att se min egen mor i ögonen och säga: Mamma, när du städade mitt rum, plockade du då undan en rosa plast-snopp? Nej, då klarar jag mig hellre utan vibrator. Det finns ju faktiskt en dusch men det är dock lite krångligare för man kan faktiskt inte duscha när som helst när man blir sugen (att slösa varmvatten är inte populärt här hemma). Just därför har jag fått anpassa mina "sköna stunder" efter när jag ska duscha men nu när min älskling är funnen så kan jag sexa med mig själv anytime. En sak är säker och det är att en sexleksak som fungerar (alltså ger dig en grym orgasm när du behöver det) är en singeltjejs bästa vän. Ni behöver nog inte fundera över vad jag tänker göra ikväll, hehe.
/Y

Kommentarer
Postat av: EMS - 17år och sambo

SV: Hihih okej :)) Cool blogg ^^

2010-07-21 @ 22:14:15
URL: http://ems.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0