desperata killar är inget för desperata tjejer (mig)

Det finns två saker jag skulle vilja berätta och ta upp om idag.
Vi börjar med om vad som hände igår kväll.
Jag och några av mina tjejkompisar satt ute på altanen hemma hos en av dom.  Vi drack lite vin, öl, cider och rökte lite cigaretter. Efter ett par öl och för min del även shottar tyckte jag det var perfekt tajming när mitt gamla ligg smsade mig. Då var jag sugen.
Vi hade messat lite tidigare under kvällen och pratat om att vi kanske kunde ses efter fotbollsmatchen som gick på tv. Jag bjöd då över honom och en av hans killkompisar till min tjejkompis.
Under tiden han var påväg fick vi för oss att dra till en annan altan i samma område där det hängde lite fler folk. Och efter att ha varit där ett tag, efter lite snack fram och tillbaka och lite missförstånd satt vi åter igen hemma hos min tjejkompis. Då hade även mitt gamla ligg kommit dit.
Men innan han hade anlänt hade han skicket X antal desperata sms till mig. Han hade även, efter att jag råkat säga fel hållplats han skulle hoppa av på med bussen sagt något i stil med "Det här måste du ge mig något för".
När vi väl var tillbaka på altanen och han satt och smekte mitt ben kände jag hur luften nästan åkte ur mig.
Jag kände mig så osugen. Inte på att ha sex, utan att ha sex med honom. Det var inte för att jag spenderat hela dagen med att runka. Tro mig. Jag kunde hantera mer. Men inte med honom. Jag blev äcklad.
Inte blev det bättre när han praktiskt taget tjatade och blev skitsur när jag dissade honom.
Då menar jag skitsur. Han gick in och la sig i en säng och sov, med ursäkten "Jag mår inte så bra." När han senare hade försökt ännu mer och när jag efter en sekunds strul med honom gick därifrån trodde jag att han skulle fatta vinken.
Uppenbarligen inte.
Det slutade med att jag dissade honom så mycket att han blev ännu surare och gick utan att säga hejdå. Han messade mig senare med texten "Dissad". Jag svarade inte.
Guys, om ni vill ha tjejerna under er är reglerna. 1. Visa att ni vill, men tjata för fan inte! Låt henne jobba lite för det, jakten är rolig! 2. Bli för i helvete inte sur och grinig om ni inte får något, det är bara patetiskt.
Vet ni vad?
Han messade mig ikväll. Han skrev "Är du upptagen ikväll?<3"
Jag svarade inte. Gubben, jag kommer alltid vara upptagen för dig. Aldrig mer. Eeuuw.


Nästa grej jag tänkte ta upp är att imorgon åker jag på festival. Jag kommer alltså inte kunna uppdatera utan ligger istället i något tält någonstans och blir knullad av någon snygg kille. Eller så ligger jag bara i gräset och äter massa kebab.
Det finns bara ett problem. Min gamla och enda kärlek ska dit. Och jag har varken pratat eller sett mycket av honom sedan vi skildes åt på ett väldigt konstigt och oväntat sett. Men det är en annan historia.
Vi får se vad som händer och sker. Antingen blir det en disaster eller de bästa dagarna i mitt liv. Jag hoppas bara att han inte kommer ta upp alltför mycket av min energi. Han har liksom en förmåga att göra det.
Han var ju ändå en av mina närmsta... Vad han nu var.
Ses om en vecka med (förhoppningsvis) nya smaskiga nyheter!
XoXo/ X

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0