min objudna semestergäst kallas mensen

Imorgon åker jag på semester i sex dagar med min tjejkompis. Vi åker till Skåne för att sola, bada och festa lite med några killkompisar som också hänger där nere. 
Kommer ni ihåg att jag berättade det? Att jag skulle till Skåne? Och att killen jag var intresserad av skulle vara där. Eller inte intresserad, mer intresserad av att knulla.
Vi kommer hänga med honom och hans killkompisar tre av sex dagar, som är planerat än så länge.
Det skulle lätt kunna hända något mellan oss. Utan tvekan. Typ. Men det kommer det inte. Lite strul och sånt kanske, ja. Men inget mer. Och det suger verkligen. Vet ni varför? För att jag fick min mens idag.
Jag hatar mens.
Förhoppningsvis kommer detta faktum + att jag har gått upp typ fem kilo på typ en månad inte förstöra en av de sista roliga sommarplanerna jag har.
Min tjejkompis lär ju iallafall få ligga med en kille som Y tror är intresserad av mig. Jag kan försäkra er om att han inte är det. Men Y ger sig såklart inte. 
Nu måste jag sova, ska upp tidigt imorgon. Förvänta er inte för mycket bara. Med mens i pussyn kommer man inte långt här i livet.

När jag återvänder tänkte jag skriva om bland annat mens och varför jag nästan alltid blir killarnas kompisar istället för tjejen de blir intresserade av. Spännande va?
/X

PS. Jag hoppas att du håller ställningarna här i bloggen Y! Och jag förväntar mig många smaskiga/och/eller intressanta historier när jag kommer tillbaka! DS.

Kommentarer
Postat av: jennifer

tack! :)

2010-07-20 @ 13:59:34
URL: http://sameoldjennifer.blogg.se/
Postat av: EMS - 17år och sambo

Vem av er är "emma" ? :DD

2010-07-20 @ 22:35:51
URL: http://ems.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0