flera bollar i luften

Precis som Y nämnde i sitt tidigare inlägg, kan inte jag heller stå för vad denna blogg heter just nu.
Jag har ätit tårta, bullar, mackor - i mängder och druckit massa vin och läsk. Gott som fan, men vet inte riktigt om det var värt det.
Men ni vet på fyllan, när man tänker "Åh vilken god chokladtårta och gud vilka stora saftiga bullar! Det spelar väl ingen roll om en bulle innehåller 3000 kalorier, det gör väl ingen skillnad!" Så äter man.

Igår var det fest.
Jag var taggad. Till max. ALLA mina fem bästa vänner skulle vara där, killen jag var lite intresserad av skulle komma, killen jag var kåt på skulle komma, och mitt gamla ligg och det säkra kortet skulle också komma.
Såklart dök ingen av mina kompisar upp, förutom en, eftersom det var hennes fest. Och självklart kom inte killen jag var intresserad av heller. Mitt gamla ligg och säkra kort dök inte heller upp, han skulle visst på någon annan fest. Men bingo! Killen jag var kåt på kom.
Det var ju bara lite synd att hans ex, som jag by the way känner var där. Och det var ju lite synd att min bästa kompis och han strulade på sanning och konka.
Som tur är gav han mig vibbar, han skulle helt enkelt inte banga. Men om jag har förstått det rätt finns det inte många han skulle banga på. Men vem bryr sig? Det är inte direkt så att jag vill gifta mig med honom och skaffa massa små barn. Inte än i alla fall.
Jag kommer åka till Skåne snart. Han kommer vara där. Vi kommer festa. Vi kommer knulla. Det ska jag se till.
Längtar!
Men med en och en halv liter vin i magen och roligt sällskap (trots att många hade bangat på att dyka upp) hade jag en jävligt rolig kväll!

Nästa vecka åker jag på festival och då ska jag knulla. Annars kommer snart min pussy bli deprimerad. På riktigt. Även om jag runkar ganska ofta behöver den mer. Punkt slut.

Nu ska jag äta någonting och känna hur fettet lägger sig direkt på rumpa, mage och lår. Och I'm gonna enjoy every minute of it


Kiss kiss bang bang / X

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0