En gång är ingen gång, två gånger är FAN en gång för mycket

Jaha. Då sitter vi här kära vänner igen. Ingenting har väl direkt förändrats förutom att jag hade sex med mitt ex i igårnatt igen och idag, hela dagen typ. Exet hörde av sig och frågade om jag ville komma över vid 2-tiden och jag funderade aldrig ens över att inte göra det. Ni vet, kicken jag pratade om i mitt förra inlägg, dragningskraften efter den kicken var för stark. Jag tänkte inte ens. Bara gjorde. Kanske tänkte jag inte för jag visste vad jag skulle komma fram till. Det hade iochförsig inte spelat någon roll om jag tänkt, jag känner mig själv. Jag är som ett djur som drivs av mina instinkter i ganska många fall, tillexempel som igårnatt. Och det var grymt. Sexet var underbart och vi hade kul och mysigt och allt det där, ni vet vad jag pratar om. Och kicken fick jag, flera gånger om. Grattis Y, verkligen bra jobbat. Problemet är bara med den där jävla kicken att dagen efter så är man inte lika glad över att man fått den. Som X sa till mig tidigare i telefonen "man lever som om det var no tomorrow men det kommer ju liksom en tomorrow". Väldigt bra sagt. Nu är det dagen efter och jag känner ungefär såhär: AHRUGRGRGHFHCWFVB!!. Känner mig lite som en slampa. Som den andra kvinnan. Jag har haft en "affär" kan man säga. Coolt. Sajk. Mobbat skulle jag säga. Och dumt, dumt, dumt. Men som sagt, jag är bara människa och jag ångrar inte vad som hänt. Faktiskt. Orkar inte tänka mer. Ska dra till X och prata, tror det blir lite alkohol också men är väldigt otaggad på det. Hej snedfylla. Btw så är det fan inte okej att ha sugmärke på bröstet, fjortis.
/Y

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0