det kunde ha varit värre

Köpte nya springskor idag. De ska användas flitigt efter att jag kommit hem från Emmaboda. För ja, kära läsare. Jag ska iväg ännu en gång på festival, denna gången till Emmaboda. Får se vad som händer och sker. Blir borta i sex dagar, sen är jag tillbaka igen och då förhoppningsvis stannar jag även här ett bra tag innan jag åker iväg någonstans igen.

Idag är en sådan dag då jag känner mig fetare och fulare än någonsin. Men alltid när jag känner mig som så tänker jag alltid på Kissie. Det kunde ju faktiskt varit värre. Jag kunde ju ha sett ut som henne. Tack gode Gud att jag inte gör det.
Tänk om jag en dag skulle vakna och se mig själv i spegeln och upptäcka att min spegelbild var självaste Alexandra Nilsson. Då hade jag nog hellre vägt 150 kilo. Det kan man iallafall banta bort.
Ursäkta mig men vad fan är det där för ful overall?
Dom där tuttarna är inte snygga, get it?
/X

Kommentarer
Postat av: B R O W N S U G A R

allt bra? )=D

2010-07-26 @ 18:26:23
URL: http://brownsugar.blogg.se/
Postat av: Ellen Schutz

sv; hehe go for it ! Träna som en dåre ;)

nej men saken varför jag verkligen måste träna är att jag har inte gjort ngt på över ett år för jag var med om en mopedolycka i januari förra året så mitt knä blev helt pajj.. ätit verktabletter & massa..

& jag har alltid vart aktiv hela tiden ridit & tränat 6 dagar i veckan..så nu är det på tiden att bygga muskler

2010-07-26 @ 22:27:50
URL: http://ellenschutz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0