death and all his friends

Hej. Här sitter en glad tjej. Eller inte. Jag brukar vara väldigt glad, framåt, pratsam, skrattig och energisk. Nu sitter jag här och har feber och är sjuk och deprimerad. Typ. Jag lyssnar liksom på death and all his friends med coldplay och är hur djup som helst. Det här dödar mig typ långsamt. Att gå igenom ett break up är svårt nog men att sedan behöva gå igenom det igen och då vara den enda som står kvar. Det är fan inte lätt. Jag måste få vara deppig ett tag, känna hur jag mår dåligt i hela kroppen och hur varje cell i mig nästan går sönder för att jag saknar så mycket. Så måste jag känna ett tag och sen måste jag släppa det. Såg Sex and the City idag och som vanligt sa Carrie något smart:
Man måste nog släppa den man varit för att kunna bli den man ska vara.

Nu ska jag försöka sova. Hejdå. Förlåt. jag vill inte vara deprimerad och tråkig. Men tro mig, tillslut kommer jag vara back on track och då jävlar.
/Y

Kommentarer
Postat av: mikaela

sv: ja det är den också ;)

2010-07-21 @ 10:03:22
URL: http://mikaelaela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0