BIG NEWS: X is gonna (hopefully) get som looooove

Hejhej! Har fått chockerande nyheter från X. Hon är som sagt i skåne för tillfället med en vän. I skåne är också några bekanta killar till X, bland annat en kille hon är vädigt intresserad av och en kille som hon förut var intresserad av men som det inte blev något med och som hon fortfarande inte skulle banga på. Vi kan kalla dessa två killar för Pelle och Kalle. Nu ringer X mig och tjuter och skriker och låter allmänt kär och lycklig och jag frågar vem det är hon syftar på. Jag gissar på både Pelle och Kalle men nej, ingen av dem. Den hon blir kär och lycklig av är Pelles och Kalles kompis som hon aldrig tänkt på det sättet om förut.

Detta är en kille som när man ser honom tänker; Naaaaw, vilken liten pluttis! Både jag och X har alltid förut tänkt att om man skulle hålla på med en kille som den här killen så skulle man få känslan av att man krossade honom just eftersom han är så liten men nehe, han är tydligen inte alls liten, "det är bara som man tror" sa X. Jag är väldigt förvirrad för tillfället men såklart också väääldigt glad. X har hittat någon hon gillar och som verkar gilla henne tillbaka, kommer det bli något? time will tell.
X och killen hade iallafall legat på någon äng i natten och myst, naaaw. Juste, det regnade också, ännu mer naaaaaw. Dock inte min stil, jag föredrar att bli upptryckt mot en vägg av en muskulös skitsnygg kille och bli tagen med storm och blir rätt äcklad när någon är sådär mysig och gullegullig. FÖRUTOM när det kommer till mitt ex...oh, mitt ex (mysminnen, mysminnen, mysminnen). SKÄRP DIG Y!! LET IT GO!

Men iallfall X, jag är glad för din skull och jag vet att du i vanliga fall också blir äcklad av gullegull och av mina egna erfarenheter så vet jag att det är när man gillar att gullegulla med någon som man verkligen är kär i någon (i ditt fall kanske mer att det finns potential att du blir kär i honom). Let's face it, enda anledningen till att den enda jag gillar att gullegulla med är mitt ex beror på att jag var kär i exet så det säger ju sig självt.

Kul att det går bra för någon. Själv sitter jag här hemma och vet att imorgon så ska mitt ex och exets nya partner återförenas efter en lång tid ifrån varandra. Kuuuul. Hoppas dom kramas och pussas och har jätte mycket sex och myser hela natten. Fuck it, I need a drink.

GRATTIS ÄLSKLING X IALLAFALL!
/Y
Kanske X och killen snart....hehhehe...kolla den styva bröstvårtan..X är kåt...hehhehehehe.


Kommentarer
Postat av: EMS - 17år och sambo

SV: Såg att du kommenterat Egoinas blogg i namnet emma, så blev nyfiken när det inte framgick i bloggen xD

2010-07-22 @ 16:56:21
URL: http://ems.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0