2 minutes-man

Hej. Det är jag som är Y.
Jag måst göra alla våra läsare besvikna och berätta att idag kan jag inte alls stå för namnet på den här bloggen. Just idag föredrar jag mat före sex. Jag sitte här och vräker i mig pommes frites och kött och dricker cola och njutningen kan nog nästan jämföras med att få en orgasm. Det saknas bara lite sorglig musik och att jag skulle gråta och det skulle vara en perfekt film om en sorglig singel-tjej, typ Bridget Jones. Men jag lyssnar på Sugababes (inte så sorgligt) och jag gråter inte. Jag skulle väl iförsig kunna gråta med tanke på gårdagen. Igår träffade jag ett gammalt ligg, inte vilket ligg som helst utan ett ligg som jag brukade klassa som ett av de bästa ligg jag haft. Igår flög han från ett annat land hit för att knulla med mig. Rätt najs om det inte vore för hur jävla fail det blev. Vi hade skittråkigt, då menar jag SKITtråkigt. Sådär tråkigt ni vet så att man känner för att säga "Nej men hörru, ska vi inte gå och lägga oss istället?". Men det kunde man ju inte säga, han hade ju liksom flygit nästan fyra timmar för att träffa mig.

Det var fest men han var inte taggad så vi begav oss mot min mamma där vi kunde få vara ifred. Hela resan var olidligt tråkig och jag hoppades helatiden på att sexet vi skulle ha senare skulle make up for it. Men nej. Jag red honom och sexet varade i kanske två minuter och sen var han klar. Han flinade lite och sa att vi bara skulle ta en kort paus och sen skulle han vara redo att köra igen. Najs tänkte jag. Två minuter senare så låg han där och snarkade bredvid mig, han hade alltså somnat. Där satt jag brun och nyrakad och i skitsnygga underkläder redo för ett riktigt härligt knull och så SOMNAR HAN. Vilken egoboost. Jag nöp honom i ena benet för att han förhoppningsvis skulle piggna till och så skulle vi kunna köra igen. Men nej. Då reste han sig upp och la sig i den andra soffan för att få mer space, bredde en filt över sig och fortsatte sova. Men braaa, det var verkligen därför jag väckte dig, för att du skulle få sova mysigare, det är ju inte så att jag sitter här och väntar på fortsättningen på sexet, IDIOT! Jag orkade inte mer och var ändå så jävla otänd på honom vid det här laget så jag drog åt mig mina kläder och gick och la mig. Nej, jag väckte inte honom. Han kunde gott få sova där i soffan.
Så ni får ursäkta mig men idag äter jag och njuter och har absolut inte dåligt samvete. Tillfällen som dessa så måste man få småäta. Får man inte ligga (ha sex i två minuter räknas inte) så måste man ju fan iallafall få äta. Vad fan ska en stackars tjej göra liksom?

Den här veckan har jag även hunnit med att ha sex med mitt ex ganska så mycket men det är en annan historia. Där kan vi iallafall snacka grymt sex, underbart sex. Sådant där sex man vill ha. Mind-blowing ni vet, sex när man bara blir kåtare och kåtare och älskar varje sekund. Fast att ha sex med sitt ex är fan inte bra, särskilt inte när exet redan har en partner. Även fast det egentligen var så jävla dumt att ha sex med exet så skulle jag MYCKET hellre göra om det än att ha sex med mister "2-minutes". Fyfan. Jaja, back to eating. Jag ska bättra mig. Men jag måste få tycka synd om mig själv och sörja ett tag. Sen jävlar blir det nya tag och förhoppningsvis mer sex, BRA SEX! Jaja, jag tycker att det är dags för en liten update från dig med X, berätta om killen du är så kåt på och varför du känner att du kanske inte borde knulla honom.
Hejdå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0