2 minutes-man har hört av sig

Godmorgon! Det är sommarlov, då får man faktiskt sova såhär länge!
Tänkte bara uppdatera er om att 2 minutes-man (för er som glömt vem det är så kan ni läsa här: LÄNK) har hört av sig ett antal olika gånger. Den här killen är ju nämligen inte från Sverige men han kommer tydligen till Sverige i helgen med någon kompis och försöker därför få tag på mig. Men jag svarar inte. Varför skulle jag? Han kom hit och betedde sig som världens tråkigaste människa, vi hade sex i ungefär två minuter tills han var klar och sen somnade han. Skitkul. Nejtaaack. Sex handlar om att båda ska få njutning. Som sexet var med den här killen så hade han lika gärna kunnat knulla med en lösfitta. Kort sagt; när han var här så var han tråkig och självisk och jag har ingen lust att träffa honom igen. Så, hur gör jag?
1,Ska jag svara på messet men säga att jag inte har någon lust att ses?
2,Ska jag inte svara på messet alls?
3,Ska jag svara på messet, träffa honom och knulla hans ganska snygga kompis istället? Haha.
4,Ska jag träffa honom, knulla honom och precis innan han kommer säga att jag är klar och gå därifrån? Mohaha

Jag vet, jag är ond men han får fan skylla sig själv. Läsare, I need you. Hur gör jag?
Puss älsklingar!
/Y

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0