X is back on track med massa nyheter

Hej allihopa!
Jag är tillbaka från Emmabodafestivalen och jag kan väl sammanfatta det med att det var spåååårat. Jag är väl ungefär en knäckt rygg, ett jävligt jobbigt nackspärr, blåmärken och skrapsår på hela kroppen rikare och en kamera, solglasögon, ett halsband och 500 kronor fattigare.
Jag har varken orken eller lusten att skriva om allt just nu. Det får bli imorgon. Men jag kan ge er lite hintar om vad det kommer handla om.
- Att ta någons oskuld.
- Att ha grovt sex i skogen med en skitsnygg kille man träffade på gatan.
- Att blöda ur pussyn på grund av allt sex.
- Att ramla in i ett skitstort camp helt ensam och knäcka ryggen.
- Att gråta så att man knappt kan andas och söka tröst hos en nära vän och hennes pojkvän.
- Att ha blivit fastbunden vid ett träd och inte kunna kommit loss.
- Att ha snyltat så mycket dricka och cigg att man inte kunde gå rakt längre.
- Att ha strulat med så många randoms på en kväll att man inte ens kommer ihåg hur många det var. Tjejer och killar.

Låter det spännande? Stay tuned. Nu ska jag ta en kopp te och kolla på tv. Puss ♥

Jag har saknat dig jättemycket Y!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0