update om exet

Hejhej. tänkte köra ett snabbt inlägg nu innan X kommer hem så att hon tycker att jag iallafall varit liiite duktig med bloggandet. Kan berätta att jag haft sex med mitt ex igen: HAHAHHAHAHHA. Fast den här gången känns det inte "oh, han är så underbar, jag vill vara med honom" utan mer: TACK OCH LOV ATT JAG INTE ÄR HANS STACKARS FLICKVÄN. För ärligt, så som han håller på. Knullar mig för jämnan liksom, håller mig i handen på stan och sover med mig. Pratade med mamma och hon sa att det finns två alternativ. Det ena är att skita i honom helt och lämna det bakom mig ELLER utnyttja tillbaka. Jag kan se det som en kul grej, att ibland när vi ses så kan det bli så att vi har sex men jag har inga förväntningar och vill inget mer. Liksom, jag är singel så det spelar egentligen ingen roll för mig om jag hamnar i säng med mitt ex någon gång ibland; så länge jag känner att jag har kontroll över det! Och det gör jag faktiskt nu. För som det är nu vill jag inte ha honom. Nej, jag tänker inte ljuga. Känslor finns där såklart men JAG vill inte ha honom mer för let's face it, man kan inte lita på den här snubben. Vi har bra sex och händer det så händer det liksom men that's it. Tack för mig!
/Y

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0