tila-spiration

Tänkte bara meddela att jag varit och tränat. Jag gymnade i en timme och svettades så mycket så att det rann ner svett i ögonen. Fan vad värt det var! Jag ska bli så jääävla het, typ som tjejen på bilderna under. Säga vad man vill om Tila Tequila när det kommer till att vara en förebild men hennes kropp är mitt mål, min dröm. Kolla liksom. Hon är smal och TIGHT, tight är det hetaste som finns. Att man är fast liksom. Det handlar inte om att vara pinnsmal och att benen sticker ut för det är enligt mig endast fult, det handlar om att vara vältränat smal och inte dallra. Jag tänker inte ge mig förrän min kropp typ ser ut såhär (minus brösten dåra, hehe);

/Y

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0